Okumak Anlamaktir

18 Kasım 2012 Pazar

Senden Nefret Etmiyorum ama Sevmiyorum da!

Öldürüyordur seni sevdiğin. Bir de hüzün kaplar ya içini, kurur kanın damarlarında. Yine de kızamazsın. "Haklısın, peki o zaman" dediğinde küsmesin diye çıkmıştır o söz, düğümlendiği yerinden son defa. Kokmuyordur çiçekler artık ona. Açmıyordur güneş. Ve yağmur yağdığında, sadece yağmur yağıyordur. Dilin damağın kurur da matem çalarsın göğe. 

"Ey parlayan ay! Ne ara geliverdi hasat zamanı, gül bahçesine Ali'nin?"
"Ben ne ile gönlümü hoş tutayım şimdi?"

Öylesine kördür ki sevdiğim; saplayamamıştır bile kalbime hançeri. Oysa ölüm, taze bal tadındaydı. Bense zehir içmek zorunda kalmıştım yaşatılarak. Senden nefret ediyorum diyemem ama sevmiyorum da artık. Çöl gibisin benim için. 


Hoşunuza gittiyse eğer, bunlara da bir göz atın derim ben:

Amma Velakin