Okumak Anlamaktir

10 Aralık 2012 Pazartesi

Bebek Tarlaları



Elim çift Jack ama çük dışarda züğürt gezmek alın yazım. Azabı sen çek be güzelim, bende nede olsa Jack Daniel'sın geri kalanı. Ben kendime baş belası, boşver. Sen yaşa diye şehid verdim ben öbür yarımı. 

Her sene sınıfta kalma, kaderim kötü karma. Götüne girer kötürüm lirikler ve yüzde kalıcı izler, ruh deşme sanatı. Bugünün anıtı, yarına kanıtı. Geleceğin gidecek başka yeri yok ta mi bana gelecek? Boğaza ip bağlayıp boğmak gibidir; şarabı ekmekle çiğnemek. 

Sus, konuşma lan mamak! Oturduğun yerden çok kolay olmalı osurmak. Öksüz kalmasın rap diye vardık biz hep, sarap gibi içerdik kızları sen hayatta yoktun bile. Dışkı yedirtir sana; yemek paketlemesini e-bilen bi'kimse. Helali yok bu işin. Bi'çok kişi tanır beni ama ben hiçbirini. Kendine bir iyilik yap ta çek fişini!

Amma Velakin