Okumak Anlamaktir

21 Ekim 2015 Çarşamba

Geleceğe Dönüş


O gün, bugündür arkadaşlar. Gelecek resmen ayağımıza geldi!

#BackToTheFuture

Öyle ya - Geleceğe Dönüş serilerinden en çok hoşuma giden bölüm; Marty McFly, Doc. Emmett Brown ve Jennifer Parker'ın 2015 yılına yolculuk ettikleri kısım olmuştur. Geleceğin belirsizliği insanların merağını uyandırıyor. Bu yüzden bu tür öngörüler, bizler tarafından ilgiyle karşılanıyor.

Film bir başyapıt/Epic. Tüm zamanların en iyi filmlerinden. Televizyonu olan her kişi muhakkak izlemiştir ve beğenmiştir. Bunda hiç süphe yok, özellikle de benim gibi çocukluğuna denk gelenler için.

Rahmetli babaannem sağken her hafta sonu onda kalmak üzere ziyaretine giderdim. 90'ların henüz başıydı. Geleceğe Dönüş serilerinin 2. bölümünü, ilk kez orada izlemiştim. Çok iyi hatırlıyorum - dünmüş gibi; belki de okulda öğrettikleri matematik ilk defa orada işime yaramıştı, 2015 yılında kaç yaşımda olacağımı hesaplamaya çalışıyordum parmaklarımla.
Sonuç 29 çıkmıştı ve ben üzülmüştüm. Hava kaykayı kullanamayacak yaşta olacaktım. Belki bir ailem ve çocuklarım olacaktı. Çok yaşlanmış olacaktım, belki de ölmüş olacaktım. O zamanlar çok uzak görünüyordu 'bugün' ve ben bugün, şimdi o günü hatırlıyor - yazıyorum. Bu inanılır gibi değil.

Evet 29 yaşındayım, bu sanıldığı kadar korkulacak bir şey değilmiş. Ölmedim, sağlıklıyım ve mutlu bir hayat sürüyorum. Bir aile kuramadım henüz, pek başarılı biri de sayılmam ancak, hava kaykayı ve uçan arabalar dışında beni hayal kırıklığına uğratan şey; çocuk kalmayı başaramamış olmam sanırım.

Geleceğiniz güzel olsun.

Amma Velakin