Okumak Anlamaktir

22 Ocak 2016 Cuma

2016

Sevgili dostlar, yeni yılınızı içtenlikle kutlar - sağlık huzur ve mutluluk içinde geçmesini dilerim. Hayal kırıklıklarından uzak, herkesin gönlündekine bir adım daha yaklaşacağı bir yıl olmasını umid ederim.

Ocak ayın ilk günleri, Gümülcine'ye yağan kar 2 gün kalkmadı.
çok güzeldi.

Eskiden her yıl sonu, Aralık ayının son haftası (aslında tam olarak 21'inde) geçirmiş olduğum tüm senenin derlemesini yapar, blogumda yer verirdim. Bunu üç-dört kez yapmışlığım var, fakat ilginizi çekecek çok şey yaşamadığımı düşündüğümden dolayı mıdır bilmem, yazmış olduklarımı da uzun zaman önce kaldırdım. Bu tarz bir işe yeniden kalkışacağımı hiç sanmıyorum ama 'keşke silmeseymişim' demediğimi söyleyecek olursam, yalancı olurum. Belki 2016 yılı itibariyle C-Günlük'e daha çok fırsat vermeliyim.

Şunu söylemeden de geçemeyeceğim: 2015'te olduğu gibi 2016'ya da malesef terör olayları ve bir yığın kafa karıştırıcı gelişmelerle giriyoruz. Bu son olsun yada hiç terör olmasın demek; iyimserlikten öte, dünya dengelerinin değişim gösterdiği bu zamanlara, yabancı bir söylemden ibaret olur.

Benim de planım şu; buraları artık doldurmak istiyorum. Anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki. Bundan kazanç sağlamak yada fark-edilip 'insanoğlunun tarihine yön vermek' - önemli biriymiş gibi hissetmek için değil, sadece kendim için. Bir bakıma rahatlamak için. Umarım 2016 yılı güzel bir başlangıç olur. Şimdiye kadar bloguma hak ettiği değeri veremediğim ortada, o yüzden telafi etmeliyim.

Yakın zamanda görüşmek dileği ile saygı & sulh!

Amma Velakin